Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 5 de març del 2012

ESTIL NÒRDIC: Una casa de 81m2

Les revistes de decoració ens porten sovint a engany.... quantes vegades ens les hem comprat amb il.lusió, buscant novetats, idees, i en obrir-les només hem trobat cases espectaculars de 250m2 amb banys de 20m2 i cuines de 50. I sí, és cert, el meu pis no té un bany d'aquestes mides (suposo que el vostre tampoc).
En aquest blog, trobareu cada setmana exemples de cases reals, SEMPRE DE MENYS DE 100m2, perquè pogueu trobar idees per espais que s'acosten més a la nostra realitat.
Avui us presento un exemple del perfecte look nòrdic amb combinació del blanc i la fusta. M'encanten les vigues recuperades d'aquest àtic. I com han fet del menjador/sala d'estar la zona comú de la familia donant importància a la cuina (també en blanc).
Feu un cop d'ull al petit balcó! oi que podrieu fer això a casa vostra?
A menudo las revistas de decoración nos llevan a engaño..... cuántas veces las hemos comprado con ilusión, buscando novedades, ideas, y después de abrirlas sólo hemos encontrado casas espectaculares de 250m2 con baños de 20m2 y cocinas de 50. Y sí, es cierto, mi piso no tiene un baño de estas medidas (supongo que el vuestro tampoco).
En este blog, encontraréis cada semana ejemplos de casas reales, SIEMPRE DE MENOS DE 100m2, para que podáis encontrar ideas para espacios que se acercan más a vuestra realidad.

Hoy os presento un ejemplo del perfecto look nórdico con combinación de blanco y madera. Me encantan las vigas recuperadas de este ático. Y como han hecho del comedor/sala de estar la zona común de la familia dando importancia a la cocina (también en blanco).
Y mirad el pequeño balcón. ¿Verdad que podrías tener algo así en tu casa? 



Via Skeppsholmen



























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada